Friday, December 11, 2009

Menggapai Hati-hati Kepada Fitrah

Bismillah..

"Macam mana klu kita ditakdirkan untuk menjadi jahat?Kita dah tak boleh nak ubah kan takdir itu sebab itu takdir..."

"Saya belajar siang malam,pergi library la,pre-study lg before lecture...tp result test masih teruk.Solat puasa aurat saya jaga,tp kenapa Allah bg kejayaan kpd org yang x jaga semua tu?"

"Apa tujuan hidup kita ye sebenarnya kt dunia nie...kadang2 saya terfikir,manusia hidup dlm satu kitaran yg sama: makan,minum,belajar,kerja,berkeluarga,mati."

"Saya rasa saya dah ok,aurat saya jaga,solat n puasa x tinggal,hormat org tua,bersopan dan beradab.."

"We don't have to check the restaurants,bakeries or food court so deeply.nnti semua benda tak boleh makan.asal ada tanda halal ok la tu~"

I got those feedback from various people within the period of 6 months back.



No comments:

Post a Comment